Wednesday, January 13, 2010

jaddd jadddd.

MamboStatic says:
*saper tu?
*aku tanye saper ajar..

FYNNIE. says:
*BALA.

MamboStatic says:
*bala maner pulak yg kau kenal nie
*balakrihnan per?

FYNNIE. says:
*bala security guard simei.
*then dier tukar jadi bouncer psl besar sgt.
*which aku npk kat vivo ngn bini dier.

MamboStatic says:
*tk muat ehlk?

FYNNIE. says:
*lawa jugak.

MamboStatic says:
*ehk

FYNNIE. says:
*boleh tahan eh si gemok tu.

MamboStatic says:
*haha
*dier pakai susuk tu
*susuk pengasih
*dier gemok..
*tapi dier kalau jampi kat tu pompuan... pompuan tu nmpk dier mcm shah rukh khan
*wakakakakakakakakakakakakaka

FYNNIE. says:
*hahahahaha.
*ade ade je kau
*berdosa tau,
*jgn say like that la.
*ckp uh mcm kublai khan.
*KUBLAI KHAN SAPA SIAAAAA?

MamboStatic says:
*aku rembat kau!!
*kublai khan tu dari crite ahamad albab da

FYNNIE. says:
*AKU REMBAT KAU LAGI KUAT!
*KUBLAI KHAN TU WARRIOR DULU2 AKU BLAJA HISTORY.

No comments: